A Hora do Código
na ESEI en Ourense

Sábado, 16 de Decembro de 2017

O Colexio Profesional en Enxeñería Informática de Galicia e a Escola Superior de Enxeñaría Informática (ESEI) da Universidade de Vigo están a apoiar a iniciativa global Hora do Código (HourofCode) da Code.org.

Contacto:

Whatsapp ..: 609 670 774
Email ............: administracion@cpeig.gal
Web .............: horadocodigo.gal

INSCRIBIRSE
slider image

Iniciación a programación

Sesións dunha hora e media na que os cativos (recomendado entre os 6 e os 10 anos) poden aprender a programar con xogos de Disney, Starwars ou Frozen. As nais e pais poden acompañar os pequenos e tamén aprender. Haberá diversos grupos en distintos horarios.

Iniciación a programación con Scratch

Scratch é unha lenguaje de programación visual desenrolado polo MIT Media Lab. Scratch é empregado por estudantes, académicos, profesores e pais para crear fácilmente animacións, xogos, etc. Nas escolas convertiuse nunha oportunidade para axudar a os estudantes no desenrolo de habilidades mentais meirante a aprendizaxe da programación. Sus características ligadas o pensamento computacional fan que sexa difundido actualmente na educación de nenos, adolescentes e adultos.

Iniciación a programación de dispositivos con Arduino

En Educación a robótica como ferramenta pedagóxica cada día cobra maior relevancia, xa que a través de actividades lúdicas desenvolvense diferentes capacidades, que son de gran utilidade. Iniciando aos nenos e nenas no campo da robótica intégranse diversas áreas de coñecemento como son as matemáticas, a ciencia e a tecnoloxía, dunha forma divertida que ademáis lle aportan numerosas vantaxes: Diversión, aprendizaxe, reforzo da creatividade, desenvolve o pensamento lóxico polo que tamén o pensamento crítico a hora de levar a cabo os pequenos proxectos e como calquera traballo feito por un mesmo axuda a fortalecela autoestima e mellorala tolerancia e a frustación o traballar en gran grupo apoiándose nos compañeiros e elaborando diferentes estratexias de traballo.

Coñece o Deseño e a Impresión en 3D

Comeza a aparecer cada vez máis na nosa vida a Tecnología 3D, ben sexa por impresión 3D, CNC (cálculo de control numérico)... só a través do ordenador ou combinada cos métodos de fabricación tradicionais o artesanais. O slogan desta tecnología é "Todo o que imaxines podese crear" e todo apunta a que estamos a comezar a 3ª Revolución Industrial É preciso que tarde ou cedo, coñezamos, o que é e que podemos facer.

Coñece os Drones

Os nenos poderán traer o seu dron para pilotar
Sesións de hora (recomendado entre os 6 e os 18 anos) onde se pode ver e aprender como funcionan os drons, dende os de xoguete ata drons de traballo profesional. Montaremos dous circuitos, un de habilidades e outro de velocidade onde os rapaces apuntados a actividade demostrarán as destrezas na pilotaxe.

Outra vida do hardware

Cada día temos maís productos cunha obsolescencia programa. Esto non quere dicir que tódolos componentes do disposistivos non funcionen. Podemos reutilizar este componentes dandolles unha segunda vida. Empregados materiais reciclados, educamos e guiamos os nenos e nenas con comportamentos sostibles nunha acción participativa a vez que se conciencian do seu papel como consumidores.

Realidade Virtual

Aprenderemos a crear o noso mundo de realidade virtual en 3D . Arrastrare objetos e imágenes en 3D é crearemos esceas. Como empregaremos unha app en líña, poderemos amosar o noso mundo os país e amigos. Empregando unhas gafas de realidade virtual baseadas en Google Cardboard.

Outras actividades:

Recreo con Almorzo

De 11:30 a 12:00 aproveitando os descansos entre grupos, na cafetería do centro teremos un almorzo para tódolos participantes, de calquera idade. É preciso recoller o número de entradas de todas os asistentes (nais, pais, nenas e nenos, avós, etc.)